Söndag

Detta inlägg skulle blivit emo, men jag klarar inte av att få ur mig orden..

Det är.. mörkt här nu. I rummet alltså. Katten e kelig för hon känner av min emo-het, det är rätt mysigt faktiskt ;>
Skola imorron, jag pallar verkligen inte. Dels sov jag för lite inatt, och jag ska vara barnvakt imorron. jag kommer inte ha någon energi alls och är inte ett dugg peppad till det.
Måste duscha också, helst innan morgondagen, men jag kan ju inte duscha mitt i natten och sedan klaga på att jag inte sov? Fast det är ju iofs bättre att duscha än att sitta vid datorn nu.. Men jag vill fan inte! Jag e nog i trotsåldern eller något. Kan man vara det vid 15?


Kommentarer
Postat av: S

Kan Niclas vara 5 mentalt fast han är 20+ så kan du vara 3 :@

2010-05-10 @ 01:47:18
URL: http://ashmadia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0