nattetid återigen!

Well, nu såhär mitt i natten tänkte jag lägga ut några av bilderna från helgen.. yaay it didn't take forever!

 well.. de va fest, en back åt mig, men drack typ inget (y)

 ooch grrriiillla korv!

 ... jag vet inte riktigt vad jag gjorde i den där jävla grejjen hela tiden, men kul va de!

 ja, vi grillade mitt i natten också. jävligt mysigt faktiskt.

 kortspel och ett spel som hette labyrinth, askul!

 ja, vi grillade på lördagen också.. haha :D

well, det var en rätt snabb genomgång. Fick tyvärr inga bilder på när Peter och Cesar kom, men de e okej. har ju inte lagt upp bild på emma eller josie heller, haha...
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma ,

a men duraah x) jävla bur x)

2010-05-07 @ 15:39:18
URL: http://doitforliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0