Hear all the raindrops whisper your name. Hear them falling to the ground. Hear them whisper, hear them all. They need you even though you can't stop their fall.

Jag gillar den där texten. Kanske blir det en header text någon gång? Måste by the way göra om den snart igen...

Allt fler läsare, kan det vara för att jag blivit mer aktiv igen? Muwaha.

Ska ha en fotosession med sötaste Therese nästa helg, temat blir De 7 Dödssynderna. Vi tyckte det skulle bli rätt awesome, så hoppas vi får till bilderna rätt. Är hur tagg som helst!! Kommer antagligen lägga upp några av bildresultaten här senare.
Ska cosplaya Death Note med henne också, hon får äran som L medan jag ska bli Light (jag ville egentligen va L, men har inga kläder till de).

Sitter och kollar på en riktigt underbar film nu. The Blind Side heter den, underbar, som sagt.

GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0