Bubbly!

Psykologen idag, satt i väntrummet och mamma såg på mig hur meningslöst jag tyckte det var att vi va där. För jag är helt ärlig när jag säger att jag mår bra, det känns okej. Och att sommarlovet som startar om lite mindre än 2 veckor gör inte direkt saken sämre. Gud vad skönt det ska bli! Sova halva dagar och bada massor! För en gångs skull känns det okej att bada. För en gångs skull har jag tillräckligt med självförtroende för att inte skämmas över att gå runt i bikini. Har äntligen fattat att man inte ska vara rädd för det, synd bara att det finns dom som bryr sig alldeles för mycket.. Det är sånt man egentligen inte borde ha tid med på sommaren, önskar nu att jag insett det tidigare.

Haha hade såpbubbletävling med Andrée igår, ååh vilket pucko han är.. XD Började med att jag skämtade om att han inte kunde blåsa såpbubblor när vi gjorde det med Jennilie förut, 2 dagar efter skämta jag en gång till om det och då skrev han att vi skulle tävla, och att förloraren bjöd på pizza. I'm not the one backing out of a geeky challenge like that, så jag gick med på det, även om det verkade rätt meningslöst. Would be fun tänkte jag. Och det kan jag lova att det var det, utav bara fan! Han hade letat upp ett recept, ETT RECEPT, på "äkta" såpbubblor på internet och gjort egna såna där.. eh.. som man blåser. Ja ni fattar..  Aja, det slutade oavgjort, sen geggade vi in resten av såpan och det sved. Aj. Kul utav bara fan dock, men man måste tvätta sig noga efter. Va nära att jag hällde lite av det över honom också, i sommar ska jag fan kasta en hink vatten på honom! *evil*

And oh right, han bjöd :C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0