Söndag -

Jävlar vilket snack det blev om mitt förra inlägg?!
Jeej; jag tar det där som att jag litade på en person för mycket. Har fattat nu att det var ett misstag, och jag orkar seriöst inte bry mig :)
Emma; Jag älskar dig.
~
Sitter i Gävle hos syrran, underbart som alltid. Åkte hit i fredags med 1-tåget, skippade HKn i skolan eftersom jag ändå missat 30-40 minuter av lektionen. suck.
Va ner på stan med Sandra igår, trodde inte jag skulle hitta ett skit men slutade med att jag kom hem med 2 t-shirts, 1par byxor och 1 BH. Yaay! :]  Efter stan så gick vi runt lite, käkade mot kvällen och sen kom Emma och vi åkte hem till Sandra.

Snart sommarlov, och hur underbart är inte det?! Awesooome.
Ska hem ikväll igen, fuck that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0