hmm let me see... för att du verkligen inte verkar ha ett liv? :D

Jag kommer få träningsvärk om jag fortsätter såhär. ehhhe bra! Måste dock sluta äta så jävla mkt skit om jag vill att det ska ge resultat..

Tror jag fan har problem med halsmandlarna lr ngt, börjar få sådär sjukt ont igen så jag knappt kan svälja. It hurts too much.
Torsdag imorrn (eller..senare idag), ska till Sandra mot kvällningen och sen försöka prata ut me mamma om helgen. Måste tillbaka till stan på söndag igen eftersom jag har saker att göra. Så det blir alltså att jag sover hos syster nästa vecka också, sweet !
Måste dock försöka sova nu. G'night.


I wanna be scene, i wanna try a different me.
Again.
After all I'm only fifteen. That's actually nothing.
Cus' I'll change way more often after that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0