asså...?!

Anonyma kommenatererarn; i think i know who you are.
Och jag skrev några rader om hur jag tyckte helt enkelt, inte ett helt jävla inlägg? So what's the big fucking deal?!
~~
Gjorde matteprov första timmen, tror faktiskt det gick bra! Kändes så iaf. Åkte hem med 11 bussen och funderar på att sova eller ngt nu, mår så jävla illa. Eller ska jag kanske läsa..? Aja, vi får se.
Min dator är lite konstig just nu och försöker återställa massa saker, kan bero på att jag har för mycket skit på den för att kunna hålla in off-knappen för att stänga av.. den pallar nog inte det. (y)
Hittade 50:- i skolan också, yay :D  nu råkade jag göra något så texten blev jätteliten ;__; måste försöka fixa't ...


Kommentarer
Postat av: Anonymous

Nawe, du tror att du vet vem jag är? Gulligull... du har absolut ingen aning, men gissa på då.

Och några rader eller tusen sidor, det spelar ingen roll. Lika patetiskt och omoget i vilket fall. Du mår verkligen dåligt med dig själv va, söta lilla du, eftersom du har ett sånt behov av att klanka ner på andra?



Jag önskar nästan att jag också vore din vän, så jag kunde lämna dig och också få ett inlägg om mig :)

2010-06-08 @ 11:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0