7000 inlägg/dag. so what? jag behöver skriva..

Seriööööst! Ska jag gå tillbaka till den där skiten igen?
Det är nu så att jag vill inte längre sova. Åter igen är det så, ja.
Jag blev trött 21, och nu e klockan över 01 och jag seriöst VÄGRAR att försöka somna igen. Jag borde dock eftersom det är heldag i skolan imorrn, men vad fan ska jag göra då? Jag pallar verkligen inte. Det är några dagar kvar i skolan nu, och jag kommer antagligen inte få G i något ämne i över huvud taget. Eller jo, Engelskan där jag vet att jag har VG, men ändå. Hur toppen känns det att gå dit medan pressen över allt skit jag borde gjort trycker ner mig? Det är skitsvårt att förklara för dom som inte vet hur det är, så därför tänker jag inte fortsätta försöka.
Känns som om jag måste försöka somna sen igen ändå, kan ju inte ligga och leka lik hela jävla natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0