Tisdag med konstig känsla i magen, inte kul..

I guess nothing lasts forever. Älskar dig i vilket fall, hoppas du vet det.
~~
Sitter och kollar på Sweet November, Keanu Reeves har huvudrollen märkte jag när jag börja kolla. WHAH VAD JAG ÄLSKAR DEN MANNEN <3 *drools*
Ska snart packa det jag behöver inför imorgon, åker till Stockholm då för att träffa Sam o Astrid, hurray <3
Blir dock asnervös när jag ska träffa dom, varför i hela helvete då? ._. Äh, det går över typ direkt när jag kommit dit (som tur är!) så det gör nog inget.
Ska ta hand om lite disk också (för min bror verkar inte existera när det kommer till sånt), och sen blir det väl duscha. Kanske åker ut ett tag också, vet inte än.
Visstja, det är ju ön ikväll också. Funderade på att dra dit, men gör jag det så finns det risk för poliser och skit, och eftersom jag ska bort imorron kan jag inte sova hos kusinen i stugan deras heller, så jag vet inte om jag vågar ta chansen att åka dit..
Nu måste jag börja göra lite saker, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0