geez, söndag morgon- 06:14

Varit borta hela natten. Först kollat på filmer hemma hos syrran, efter jag varit hemma nån timme ringer Josie o frågar om jag vill komma, och eftersom jag verkligen inte skulle kunna somna så åkte jag dit. Angelica kom dit efter ett tag också, det va riktigt kul faktiskt.  Nu luktar jag väl dock ångfabrik eftersom Josie röker, men jag får duscha bort det imorgon. Eller... Senare idag.
Funderar på om jag ska sova eller inte... vore ju rätt smart att sova lite i varje fall, men gör jag det finns det risk att jag inte orkar upp i skaplig tid sen. Fast jag får väl försöka tvinga mig, nu när jag redan dygnat en gång förut för att fixa dygnet och så är jag uppe till kvart över 6 en söndag. Smart där Carro...
Nej nu ska jag fan sova, försöka iaf. Och imorgon får jag piggna till genom att duscha det första jag gör helt enkelt!
Brorsan och alla dom kommer ju hem från stugan då också, så känns lite som om dom kommer hjälpa mig upp även om jag inte ber om det....
Godnatt! eller... god morgon. aja skiiitsamma!
hihi jag gilla bild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0