-~-Emma?

Emma jag vet inte om du fortfarande läser min blogg, men jag vill göra ett försök och skriva detta, så får vi se om du skriver något. (Om du ens hinner se detta med tanke på att du är på Gotland).
Jag vill berätta att jag verkligen älskar dig, 8 år som bästa vänner är inte litet. Därför kommer jag aldrig kunna släppa dig ur mitt hjärta helt, även om du vill bryta med mig nu när du kommer hem.
Vi har olika intressen, och jag har förändrats-ja, men bara pga det vill jag inte att det ska ta slut. Visst, jag kan absolut inte tvinga dig att vara min vän om det är så att du inte vill vara min vän längre, det är inte så jag menar, menar bara att du kommer bli saknad.
Jag säger detta nu för att jag älskar dig, och för att du har varit ett sådant otroligt stort stöd för mig under de senaste åren, tackar dig innerligt för det. Planerade inte att det skulle bli såhär, hoppas vi skiljs åt som vänner. Om det blir så att vi skiljs åt helt vill säga.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0