wiiiwooowiiiwoooo

Blev hemma från skolan idag. Orkade helt enkelt inte, varför har jag dock glömt nu. Minnet är på sina gamla dar. Eller nått..
Sitter och försöker fylla i nå jävla formulär, det är så komplicerade saker som att kryssa för siffror över hur ofta man undviker att vara på vissa ställen med sällskap och utan. Det går åt helvete.
Nu har jag dock suttit och kryssat i ca 3-4 minuter och är klar, så ska inte klaga över det pappret längre. Nu har jag bara 2 kvar ._.
Blir borta från skolan imorgon med, med bra anledning denna gång. Ska nämligen va hos psykologen 9. gr8... Sitta där och bli bedömd, hur underbart är det?! Vill inte välja mellan tabletter eller terapi heller, här är min anledning:
Terapi- Då kommer jag bli behandlad. Som en patient. Jag är inte SJUK?! Och har jag terapi så inser jag hela skiten mer, och jag kmr må ännu sämre efter alla jävla fittmöten med terapeuten... (stavning?)
Tabletter- Då blir jag "lycklig" av dom. Inte av mig själv, och tabletterna kommer ju sluta fungera till slut. Jag kan inte änvända dom förevigt för att må bra?!
Förstår ni? Hur jag än gör och vad jag än väljer blir det ju helt fel... Mamma tycker att jag behöver både och. Men det blir ju för mycket. Herregud... FAN VAD JAG HATAR DET HÄR!!

Det enda positiva med imorgon är att jag får träffa Linda.
Nu ska jag fylla i sista papprerna, dricka saft och sen försöka sova.
ps: VIC JAG TROR DE ÄR MIN TV SOM LÅTER KONSTIGT, INTE MIN HJÄRNA XD

Over&Out!

Kommentarer
Postat av: Anci

Terapi kommer att hjälpa dig att sortera upp lite i alla känslor och tankar du har. I bland behöver man hjälp med det, vuxen som liten. Ge det en chans, var ärlig i dina möten och ta emot denna hjälp du blir erbjuden. Tabletter löser ALDRIG problem, dom bara skjuter problemen framför dig. // Anci

2010-01-27 @ 12:30:43
Postat av: Vic

Det är din hjärna, inte teven :(

2010-01-28 @ 12:23:21
URL: http://firsthorcrux.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0