Skola?

Så har man kommit hem från en datorlös vecka hos faster då! Underbar lägenhet hon har, mår så jävla bra i den, har dock ingen som helst aning om varför, men bra mår jag där! <3
Emmeth och Angelica sov där igårnatt med, hade så jävla roligt... ringde Melinda och sjöng utav bara helvete i telefon runt 1-tiden mitt i natten sådär. Riktigt normalt tycker jag. Grannarna älskar nog oss för det skulle jag tro. 

Kom på att det är måndag imorgon, vilket självklart betyder skola-egentligen. Kom också på att jag inte har någon som helst lust att kliva upp på morgnarna på vardagarna längre tack vare vetskapen om att jag faktiskt måste till skolan. Det tär mig, eftersom jag inte tror på skolbyte längre heller. Det verkar som det alternativet försvunnit helt..


Godnatt lr nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0