Lovely.

Kom hem för Josie för ett tag sen. Jag och Emma va dit och snacka lite skit :p Kom hem och lukta som nått ånglok lr nått, stank rök som fan. Blev in i duschen direkt och sen självklart sätta sig här :) Är man duktig på att sitta framför datorn så e man!

Imorrn blir det dock knappt dator för mig, eftersom jag ska va i skolan 11:30 för Hemkunskapen. Ska bli kul eftersom jag missade förra veckans lektion. kl:14:05 slutar vi, men ska gå tidigare för att hinna med expressbussen till Gävle, för jag,Emmeth och Angelica ska kolla på AVATAR! ÄNTLIGEN säger jag bara! Har velat sett filmjäveln sen den 19e november, och då gick den ju inte ens på reklam:P Så jag e lagom glad (y).
Anci kommer va så snäll och hämta oss, så efter jag kommit hem blir det nog att dra till Josie med Emma igen, och kanske spela lite Guitar Hero och snacka skit:p hehe. Grymma tjejjor dom 2.. Nej, nu ska jag försöka bli trött och hänga brors braller på vädring så jag kanske kan låna dom imorrn igen. (vädring pga röklukten, vill inte gå så i skolan direkt xD)

Hade!

Kommentarer
Postat av: Vic

Du känns annorlunda :C

Genomgår du personlighetsförändring? -*

2010-01-22 @ 15:23:42
Postat av: emma :)

carro e samma gamla söta människa<3

2010-01-22 @ 23:44:23
URL: http://vemvillinteblimiljonar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0