Hej alla levande och.. döda?

Idag är det den 4e, för er som har missat det. Jag fyller år om 8 dagar. Samma dag som skolan börjar. Underbart, eller nått sånt. Ännu mer underbart är att jag har TOTALvänt på dygnet, ja igen, och jag ska upp vid 9 halv 10 imorgon för att hinna med bussen till tandläkaren. Ska vara där 11:30, men jag får nog inte vänta så länge eftersom bussen min går 10:30 och jag är väl hos tandläkaren vid kanske 11:15. Såå.. eftersom klockan är 23:39 nu, är jag inte ett dugg trött. Lite seg är jag väl kanske men inte trött. Inte i närheten. Så jag funderar på att stanna uppe inatt. Lika bra nästan. Kanske jag får dygnet tillbaka på min sida igen, och det behöver jag eftersom den där söta lilla röda pricken typ är tillbaka i ögat. How awsome is that!?

I lördags kom Patric och Marcus, min kusin o syssling, Sara kunde inte så istället för henne kom Emma och Angelica. Rökte vattenpipa, kolla film, spela spel, åt onyttigt och somnade vid 7. På morgonen kollade vi på Black Sheep, så jävla störd film egentligen. Handlar om massa får som får nått virus och attackerar människor så dom också blir så fula jävla får och börjar äta på andra människor.. Jaaaa, för jag menar; vems största mardrömm är inte att bli uppäten av FÅR ? Shiet.. aja.
Följde med Angelica hem på kvällen igår (söndag), och vi somnade väl vid 7-8 då med. Spelade 007 och kollade på Jennifer's Body. Jag kollade inte klart,för jag somnade, men ska kolla på den sen hade jag tänkt.. Har ju Tortilla Cheese chips och läsk som sällskap inatt, det ska väl kunna hålla mig vaken?


Kommentarer
Postat av: Vic

Varför röker ALLA ungar vattenpipa nu för tiden? </3

2010-01-04 @ 23:54:01
URL: http://sanziello.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0