Fashion

Kvart över 8. Nyss duschat i ca en halvtimme :D Härligthärligt.
Blir att klä på sig och göra sig klar, sen blir det att sitta vid datorn ännu mer.
Waow jag har gjort det ett tag nu.. haha.'
Blir ju tandläkaren halv 11, ska va där halv 12, men bussarna går ju inte varje timme här inte.
Skulle kanske åkt pulka me Bellsan idag, men herregud om jag orkar det ska jag aldrig mer svära;) haha.
Hadet bra tills vi hörs igen om sisådär... nåra timmar.

Denna låt kommer gå runt på mitt huvud idag :



Lady Gaga - Fashion

Kommentarer
Postat av: bella

vadå kanske, vi ska! >.- även fast det är 17 minus ute :DD

2010-01-05 @ 11:29:51
URL: http://strawberrybella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0