woppie

Maybe pain just is an illusion made up by humans.
Maybe pain just is nothing more than what we let ourselfs feel.
It could be, that we feel it only because we believe that some things might hurt.
And therefore we fear it. At least some of us do..
It is like lies.
Learn children that lies excist, and they will tell them.
Even just to get out of trouble.



Jag la upp detta på BDB också, jag vet, men lättare att spara det här.
Sånt där som händer lätt när jag blir uttråkad.
Gick upp förut för att kolla om jag kunde hitta nått lätt att äta, och tror ni inte det finns 2 påsar chips i skafferiet bara för att jag inte kan äta det idag? Självklart. Jag har en känsla av att jag kommer äta av dom sen ändå... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0