..

Vic?
Blir svag, trött, skakar, blir torr i halsen, kallsvettas, ser suddigt, hjärnan blir suddig, jag gör saker jag inte kan kontrollera och säger saker jag egentligen inte vill eller förstår. Jag reagerar som fan på vissa ord och handlingar, reaktioner jag vanligtvis inte skulle få.
Frågan är nu bara om det är som jag tror, eller om det bara är så att jag inte orkar mig själv och mitt liv?
Jag vill få det förklarat, men ingen jag kan prata med om det.
Jag är alldeles för osäker på allting, men orkar inte bry mig om det för det känns just nu som en ganska logisk lösning.
Det är ivarjefall såhär jag kommer välja att leva just nu, det är såhär som känns.... inte ett dugg bra men bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0