Nu kan jag bo i mitt rum igen :]

Mitt rum är städat. Och då menar jag verkligen städat! Haha att Angelica pallade med att hjälpa mig så sjukt mycket är sanslöst. Ett stort jävla tack ska hon ha iaf! GAH <3
Vi höll på med kläder, hyllor, sängen, tvn, bord, soffan, burar, garderober ja,  i stort sett allt i mitt rum.
Här inga "före-bilder", men dessa har jag :3
Det är helt sjukt att vi kom på YTTERLIGARE ett sätt att möblera om i mitt lilla rum.
Undrar hur länge jag håller det städat den här gången (Y)
Fick som ett databord där också :D Behövs faktiskt, så inte datorn kraschar helt.
Det blir grönan imorgon med Bella, så måste verkligen duscha och sova nu.
Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Marre Diaz S

ROBERT!!!!!!! i can see him ;D <3

2010-08-05 @ 21:34:42
URL: http://diiiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0