Torsdag,

Just another rainy sunday afternoon thursday morning.
Missade bussen till skolan, nu åker jag istället med mor och stefan klockan 10.

Sista april imorrn, för mig blir det att åka till Josie's stuga utanför Valbo med henne och Emma, grilla, dricka öl och ha allmänt skitkul. Kommer hem igen på söndagen, så det blir väl uppdatering då om vad som hänt skulle jag tro. Har inte så mycket att skriva.. Färgade ju håret i Tisdags, är hur nöjd som helst! Skönt med kort hår nu mot sommaren, även om det blåser kallt om nacken för tillfället.
Har bestämt mig för att köpa en Death Note-Wallscroll och en L-Pluschie (?) av Sam också, yaay :D
Måste gå nu, ska åka snart.
Hoppas eran Valborg blir lika rolig som jag hoppas på att min kommer bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0