Strax efter...

Nu måste jag skriva ett inlägg till. Och det blir antagligen inte speciellt positivt, men spela roll..

Läste igenom en kompis f.d blogg nyss, och det riktigt sög till i magen på mig. Denna vän betyder så grymt mycket för mig, och hon är verkligen en underbar person, det tråkiga är att hon mår som hon gör. Om man ens kan kalla hennes mående för just "ett mående". För så värdelöst sämst som hon mår förtjänar hon inte, inte ens lite av det. Denna människa har blivit en del av mitt hjärta, och med det menar jag att mina känslor för henne börjar att välla fram. Hur det slutar vet jag inte, men jag vet att det kommer bli bra. Iaf; jag blev verkligen illamående. Visst, jag har hört förut hur hon mår, men nu såhär i nattetid så får man mer chans att smälta orden. Usch.. Varför finns det så många underbara människor som blir behandlade som dom gör eller mår så otroligt värdelöst??
~~
Apropå annat, tänkte lägga upp den sista(?) med mig och mitt långa hår nu, snart tar jag farväl av det! =)


Inte en jättebra bild i nattekläder och inget smink, men jag är stolt över att inte vara perfekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0