Sweet Dreams

Klockan är 01:52 just nu. Är sjuk, har hostat och varit hes sen i tisdags. Inte sådär jättekul. Tror febern har gått upp och ner hela tiden. Sitter och chattar lite nu och lyssnar på Beyoncé-Sweet Dreams och funderar på att sova. Har sån sprängande huvudvärk så jag antar att jag borde.
Den 19e blir det New Moon mitt i natten med Bella då! Fyfan vad kul det ska bli. Vi ska ju på den där Twilight+New Moon kvällen/natten med tävlingar och så i Gävle:) Så vid den här tiden nästa vecka sitter jag alltså och kollar på New Moon.. Kan man nästan inte fatta. Guud vad kul det ska bli!
Händer inte så mycket speciellt egentligen... Har fått ett eget schema nu i skolan till jul. Skönt. Ska bara satsa på grundämnena (matte,svenska&engelska) eftersom jag helt enkelt inte orkar skolan nu.
Segt det gick att skriva inatt då? 02:01. Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0