Första advent

Riiktigt trött idag. Första advent och vi har inte ens nån adventsljusstake!? Julmusten är slut med. Jag har snurrande huvudvärk och snorig. Halsen är doc bättre, thank god for that! Blir ingen prao för mig i veckan heller. För nu när jag väl börjar bli bättre tänker jag fortsätta va hemma och vila istället för att gå upp halv 8 varje morgon och sen gå till ICA, nene, inte jag inte. Nu ska jag bli frisk så ni slipper höra mig klaga så jävligt sen.
Jag har en sak jag vill att dom ska öppna, i Gävle såklart, och det är en Godisbaronen affär!! Och då ska dom verkligen ha typ.. syrepuffar, berty botts bönor i alla smaker (finns faktiskt liknande såna ''bönor'' i Sthlm på nån affär) , kackerlackskola, chokladgrodor, fudge flugor, molnkarameller ja allt sånt! Förstå att en liten dröm blir sann då. Shit.. 
Anyway, blir nog en sovstund för mig nu tror jag. Efter jag övertalat Stefan att köpa julmust sen då ofcourse... ;)



Kommentarer
Postat av: Vic

Jag skulle åka dit och handla där då :C

2009-11-29 @ 14:32:36
URL: http://iatenagini.blogspot.com
Postat av: Bella

det finns sånnadär jelly beans som smakar typ allt möjligt i uppsala :D jag köpte flera burkar med sånt närjag var i grekland förut. jag smakade smörpopcorn, FYFAN DET GÖR JAG INTE IGEN D:

2009-11-30 @ 17:31:16
URL: http://strawberrybella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0