08:28 ! Onsdag morgon

Blev ingen sömn inatt. Vill man inte så vill man inte, och är man onödigt envis som mig så är det sånt här som händer:P  Funderar på om jag kanske ska börja lägga in en låt om dagen?:) Som "dagens låt" liksom ^^
Vad säger ni?
Fast först måste jag prata med Marre och fråga henne om hur man lägger in bara själva låten, så slipper jag den "stora platsen" som en video tar. Jaja, tills dess så får det väl helt enkelt bli videos:)
Om en timme ungefär så är jag på väg till skolan, för att gå på en ca 4min lång mentorstid och ha EN lektion, matte. Menmen, har man inga andra ämnen än matte,svenska och engelska så satsar man ju självklart stenhårt på dom man har! Sån är jag iaf, jag vet inte med er:p  Ekwall kommer hit efter skolan då:) Eller, det blir ju när hon slutar vilket är 14:05. Så jag får vänta tills ca 14:40 (y) Vet inte om vi kanske ska spela ps2 eller bara nörda framför datorn, vilket jag är ganska duktig på;) Hostar sönder mig snart tror jag också, har värsta rökhostan. Har halstabletter så får hoppas på att det går över snart:)
Nej, här får ni faktiskt nästa låt direkt! Jag tycker att den är så otroligt fin.


Kommentarer
Postat av: Luc

Jag trodde inte du gillade Miley Cyrus.

Du borde skämmas ._.

2009-11-18 @ 12:32:57
Postat av: marcus

du värkar gilla miley:)

2009-11-18 @ 14:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0