Lagom

Telefonen ligger i sängen ca 1½m från mig, orkar inte resa mig för att kolla vilka sms jag fått. Tillbringat natten med att kolla på Ghost Whisperer, jag är såld - igen. Det programmet är verkligen awesome! Ska jag vara ärlig så vaknade jag 10 över 6 igår kväll. Sätter mig vid datorn, efter 2 timmar kommer mor hem och säger att doktorn ska ringa imorgon (vilket är idag då) runt 8-9. Hon ville alltså att jag skulle va vaken till 8-9 när jag vaknat efter 18? Jag skrek rätt ut. I princip. Så jag bestämde mig då för att jag skulle vara vaken hela natten, och sova hur bäst jag vill dagen efter. Ni blir häpna över hur smart min plan va, erkänn? 
Lilla doktorn och jag pratade om min dåliga sömn (som jag är ganska säker på att ni flesta vet vid det här laget inte är den bästa), och eventuellt sömntabletter. Eller.. jo vi pratade väl kanske mest om sömntabletter, och jag sa att dom jag har nu (propavan) inte hjälper med tanke på att det är att somna jag har svårt för, inte sova. Men han sa att jag inte kan få några sömntabletter, eftersom i min ålder kan man bli beroende av dom som finns. Stämmer det verkligen? För syrran hade sömntabletter i min ålder... Aja, ska prata om antideppressiv-medicin (?) istället tyckte han, om inte motion mot kvällningen hjälper. Screw that säger jag, och tyck vad ni vill om det. Jag har mina anledningar till att va mullig...
Anyway, klockan är 09:23 och jag borde väl antagligen göra nån nytta. Vad det nu är har jag ingen aning om, men det är inte relevant;)

Kommentarer
Postat av: Vic

Be om att få melatonin utskrivet? Jag kan inte äta sömnpiller eftersom det enda de gör är att göra mig hyperaktiv och aggressiv, så jag fick melatonin utskrivet - det är helt ofarligt med melatonin, eftersom det är ett hormon som naturligt finns i kroppen å gör att man blir trött (Y)

2009-12-04 @ 19:01:16
URL: http://iatenagini.blogspot.com
Postat av: sandra

usch propavan sover inte ja heller av ja får myrkrypningar av dom i benen:( de e riktigt hemskt!!

2009-12-08 @ 00:33:36
URL: http://sasssa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0