Merry bloody X-mas!

They are not worth it, don't waste your time, cuz' they are NOT worth it! 

 

Julafton. Jag antar att jag ska säga ett stort God Jul till alla där ute som faktiskt har en God jul!

Bra början till ett inlägg en julafton tycker jag. Host.. Har haft ångest,panik och andningssvårigheter under hela julen och dagarna runt. Till och med förra veckan hade jag dessa "problem". Blev ju inget med Ewa heller, så fick ingen chans att snacka med nån. Too jävla bad! ><

Önskar just nu, att jag, hela min hjärna kunde inse hur otroligt jävla störd min så kallade far är i såna här tillfällen.. då kanske jag faktiskt kunde göra som jag vill? Som jag egentligen vill?

Nej slut med dessa deppigheter idag!! Nu ska jag snart läsa och sen sova istället. Mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0