dålig sömn=dåligt med mat i magen

VIC HAR DU LAGT NER DIN BLOGG?! :@@ :(
~
Klockan är kvart över 5 ungefär. Jag sover så jävla konstigt... mösch.
Och dåliga sömnvanor påverkar hur mycket eller lite man äter med, visste ni det? Riktigt irriterande.
Skola sen, har ingen aning alls om hur jag går idag. Men det är väl inte så svårt att kolla upp. Dessutom vet jag ju inte ens OM jag ska gå, tankar igen. Anyway, nu ska jag leta efter nått att äta sen blire att fortsätta kolla på HP o Fenixorden:D yeey! 
Oh, btw: Nån som sett säsong 4 av Ghost Whisperer? isf; Är professor Payne död?! O.o'

Kommentarer
Postat av: Vic

Yes, I have -*

Min vördade äldre broder läste den, och efter en liten incident i helgen vill jag inte att han ska kunna läsa min blogg, därför har jag beslutat mig för att inte blogga på resten av året, och sedan i smyg starta en ny den första januari (Y)

2009-12-09 @ 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0