HAHAHAH SÅ JÄVLA PATETISK OCH OSÄKER <3

Skulle egentligen till skolan idag, guess what? Jag hörde inte alarmet och mamma glömde ringa för o väcka mig, så jag sov till halv 12.
Ska åka och bada me Bella snart, jag skiter i hur dåligt självförtroende jag har idag, jag ska fan bada och ha kul!
Och ja, rubriken.. HAHAHAHAHAHAHA säger jag bara! Är jag patetisk? Vem fan är det som gör så hela livet kretsar kring dom där 2? Vem fan är det som är så pass jävla osäker och verkligen inte kan ha kvar folk i sitt liv? Du behandlar dom som finns för dig för skit. Och när någon lämnar dig så väljer du att tycka dom har problem? Nej, jag skrattar åt det här. Åt dig. Fyfan<3
You'll probably never read this, and if you do i don't give a shit.

Kommentarer
Postat av: Vic

Aw, gumman <3 Du ägnar ett inlägg åt mig, vad sött <3

För det första, kan jag verkligen inte ha kvar folk i mitt liv och behandlar de jag har som skit? Vad vet du om det? Tror du jag behandlar alla som jag behandlar dig? Sött! Uppenbarligen tog du väldigt illa vid dig av att jag dissade dig, annars skulle du inte skrivit det här meddelandet.



Och snälla lilla du, är det undra på om man blir förbannad när du är så otroligt pigg på att klaga på mig över du-vet-vad, när de har samma problem, men du inte vågar säga något av rädsla för att förarga dem?



DU ÄR SÅ SÖT CAROLINE <3333 Har du borderline precis som din syster, eller vad? <3333



P.S Hoppas din pappa dricker riktigt mkt i sommar, ni kanske kan dricka tsammans (Y) :D

2010-06-03 @ 18:43:59
Postat av: Emma ,

tillägnat bryyyden över,



hur gammal e du? 11 ?

kasta inte sten i glashus lilla vän,

du vet inte ett skit av vad som händer sen.



och hur fan kan du hänga ut carros pappa & syster sådär? för det första du har aldrig träffat dom! så du vet inte ett dyft om dom. så kniiiip!



carro är underbar & bäst! och värd allt bra i världen! o du är absolut inte värd henne!



carro i love you<3

2010-06-04 @ 19:45:58
URL: http://doitforliving.blogg.se/
Postat av: Vic

Oj, du stavar bra. Verkligen. Gillar hur din svensklärare lyckats lära dig ordentlig meningsuppbyggnad och när stor bokstav bör användas.



Vadå, är det fel av mig att nämna att hennes farsa är alkis..? Oops...

2010-06-05 @ 22:22:36
Postat av: Leo

Negervagina förfan!

2010-06-05 @ 22:30:48
Postat av: Jeejzor

Tillägnad den tjocka glasögda kvinnan som kallar sig Emma och har den absolut sämsta dikten jag någonsin läst på sin blogg, Yo!

Emma Emma Emma.

Keep your friends close and your enemies closer.

Du väljer själv vem du litar på när det gäller att få lite sympati över dina familjeproblem, right?

Litar du på fel människa får du, ta mig hårt och kalla mig Rapidash, skylla dig själv.

Puss som fan !

2010-06-05 @ 22:33:58
Postat av: Emma ,

men omogna jävel! jeejzor, fan va gulligt skrivet, blir sååå rörd! suuuck! GET A LIFE!

puss!

2010-06-06 @ 19:19:08
URL: http://doitforliving.blogg.se/
Postat av: Emma ,

åh underhållande söndagsläsning,passar perfekt när jag e bakis o inte orkar bry mig !(:

2010-06-06 @ 19:47:19
URL: http://doitforliving.blogg.se/
Postat av: Jeejzor

Omogen? Is that all you got, mothafuckaaa? :D

Och oj vad du inte bryr dig alls med tanke på att du skrev två kommentarer :D

Fyi, efterblivna åsneknullare, jag försökte inte vara gullig ;DDDD ;PPPpppPPpp

2010-06-06 @ 20:10:50
Postat av: oj oj oj!

sluta kalla folk efterblivna, det är en sjukdom som itne den som har den rår för.

så kolla upp det på wikipedia om du inte fattar vad betyder!

elr be mammsen köpa ett lexikon åt daaj så klara du dej nog.

2010-06-06 @ 21:29:40
Postat av: Jeejzor

Och? Hon kan fortfarande ha den vare sig hon rår för det eller inte. På tal om det verkar du också lite efterbliven. :D

Behöver du wikipedia till allt eller?

Lär dig stava :D

2010-06-06 @ 22:51:20
Postat av: Anonymous

Kanske inte skall lägga mig i, men att ägna ett inlägg åt hur "patetisk & osäker" någon annan är, är oftast ett tecken på att man själv är det.

Go Jeejzor!

2010-06-07 @ 09:13:39
Postat av: anonym!

nu var det ju itne så att carro peka ut någon! ser ni nå namn eller? nej precis!



& hej emma är inte efterbliven! men det verkaar ju du vara jeejzor! va e de för jävla namn?



/En sann vän<3

2010-06-08 @ 21:26:03
Postat av: Jeejzor

Ett grymt jävla namn, och till skillnad från dig "anonym!" så vågar jag iallafall visa vem jag är :)

åh jo, Emma är nog smått efterbliven.

Du kan springa runt på dina vanskapta ben och märka dig själv med titeln 'sann vän', men det hjälper inte ditt argument. I mina ögon är du lika jävla dum i huvudet ändå :D

2010-06-08 @ 21:33:24
Postat av: Emma!

Jeejzor lilla du! nu har ja lackat ihop pårej! du är en tönt som inte vågar ha sitt egna namn!



& jag e inte efterbliven! & skulle ja vart det skulle precis inte du ha nå me de o göra!



Okej ja e tjock! jag har glasögon! men efterbliven? neejdu!



sköt dig själv & skit i andra, o sopa rent utanför din egna dörr! om du förstår va ja menar..

2010-06-09 @ 20:56:43
Postat av: Jeejzor

Är du 800 år eller? Sopa rent utanför min dörr? Hahahaha, jo ska fan ta å gö de.

Känns ju värt.

För den delen heter jag JENNIFER, FET-EMMA, <333323234

okej!?111 BACKARÅÅÅ

Mjo, du verkar lite retardad, men jag förstår att du kanske inte vill berätta det.

Annars skulle du nog inte tagit åt dig så hårt.

Glasögaaaaaaa ;PPpPPpppPp

2010-06-13 @ 20:47:44
Postat av: PATETISKA JEEJZOR!

TKR SÅÅÅ JÄVLA SYND OM DEJ! GLASÖGON KAN ALLA FÅ & TJOCK KAN ALLA BLI! DU ÄR SÄKERT SÅ FET ATT DIN PERSONLIGA ASSISTENT MÅSTE SKJUTSA RUNT DIG I RULLSTOL SOM ÄR TILL FÖR 2! FÖR SÅ ÄR DET PUNKT SLUT!



PUSS PÅ DIG FETKNÖL;)

2010-06-14 @ 18:21:14
Postat av: Emma ,

jadu jeejzorbajsor!

jag är tjock o har glasögon, o e fullt medveten om det. så det behöver inte en liten fegfjortis skriva. för det e redan old news! ;)



men nu lägger jag inte mer energi på dig



& btw; vi låtsas att dina ord fick den effekten du ville okej ? ;)

2010-06-15 @ 14:18:21
Postat av: Jeejzor

Jag vet att den fick den effekt jag ville. Jag hjälpte dig att inse hur du ser ut, right?

Nu håller vi tummarna för nya tag och förbättring ;D

tihifnizz.

Är jag fjortis? Du tycker det va?

Det bevisar ju hur enormt mycket du vet om mig.

Jag är knappast feg. Vart bor du? Kan komma med några stilettknivar och hälsa på kanske... A friendly visit.

För att bevisa mitt mod. Mkay?

2010-06-15 @ 16:57:37
Postat av: Jeejzor

För den delen, det var inte jag som postade Patetiska Jeejzor. Och jag har svårt att förstå vad den personen ville få ut av sitt inlägg. :)

2010-06-15 @ 16:58:47
Postat av: Emma ,

ge upp nu!

2010-06-15 @ 19:38:01
Postat av: Jeejzor

Hahahahaha, why would I ever?

2010-06-16 @ 16:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0