Nattunderhållning när matte sover..

Godmorgon!

Blev att jag somnade runt ca 14 igår.  Ställde klockan på 15:15, men jag va så död så jag hörde den helt enkelt inte, vilket resulterade i att jag vaknade halv 3 inatt istället. Underbart. Eller nått sånt..
Har fått sånt där konstigt mat betéende igen. När jag inte vill äta nått även fast jag e hungrig, det resulterar i att jag äter massa skit istället. Som t.ex klubbor, dricker läsk, köper godis/chips istället för macka när jag är hungrig etcetc. Vet inte varför det blir så, men jag har såna konstiga perioder. Ska kanske till syster Linda i helgen om dom tar emot mig;) Hon gör så underbart god mat så då kommer jag väl äta för mycket istället. Haha!
Har legat och kollat på City of Ember nyss, Toni's tips till mig då jag frågade efter bra film, och jag måste hålla med om att den är helt ok!:)
Har kommit fram till att Quibbler älskar mandlar också, satt och åt nyss, och hon fick några stycken. Försvann på ca 3 minuter ;)
Bilden som väntar under är ett bevis på att hon har haft riktigt kul när jag sov, måste nog fixa bort lite av det sen..haha. Nej, nu måste jag fylla hennes matskål och ta bort lite av toapappret, sen ska jag slöa ännu mer under mina TVÅ underbara täcken och mysa tills Bella vaknar och säger att hon vill åka pulka;) har skickat sms och frågat, barndoms sinnena måste man ha kvar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0