Halloj!

Klockan är snart 23, ska sova strax för är sjukt trött! Det är bra, med tanke på att det är skolstart för mig på tisdag. Lite sjukt egentligen att skolan börjar när jag fyller år? 
Jag längtar lite granna just nu, men jag gissar på att så fort jag kommit till skolan kommer jag att sakna den underbara ledigheten igen. Imorgon blir det väl antagligen pulka och bara hänga med Bella, sådär sista dagen av friheten. Ser fram emot det, saknar det lille puckot :( <3 haha.
På fredag (15e) så kommer Trez hit. Och jag hoppas verkligen verkligen att Becca,Angelica och Emmeth gör det med. Blir en HarryPotter-kväll/natt då:) Spela och kolla filmerna. Självklart att va sociala och knäppa bilder och så med:D Aja, vill inte riskera att vända dygnet nu igen en dag innan skolstart, så vi hörs imorgon när jag kommit hem!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: bella

whatcha call me >.-

2010-01-11 @ 19:43:25
URL: http://strawberrybella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0