Tisdag.

Somnade väl vid halv 5 igår. Great!
Upp vid halv 10 me och in till Tierp vid halv 11 för att va hos psykologen. Jag typ halvt dog i bilen på vägen dit, och när psykologen kom och skulle hämta in oss så ville jag ta min jacka och kuta ut genom dörrarna. Men, som vanligt så döda jag instinkten och följde med in och prata. Vill inte dit längre! Det sa jag också till honom. Han fråga varför det va så, men det vet jag ju inte själv..
Anyway, sjukt trött så funderar på om jag kanske ska sova nån timme, eller kanske rentav äta godis och kolla på film. Vi får se hur det slutar, tjarrå!

Kommentarer
Postat av: Vic

Det var jag som var psykologen, jag var utklädd :D

2010-02-02 @ 14:48:00
URL: http://firsthorcrux.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0