Sommar lovet är fan kort..

Har nyss skrubbat ansiktet ordentligt och har gjort kvällens rituala träning (lite mer ikväll än jag brukar, men faan så skönt det är ibland!).
Sommarskolan startar för mig på Torsdag. Ska upp halv 8 då, 20 över tar jag bussen till skolan och ska ha matte i 3 timmar. Fyfa-an säger jag. Dessutom måste jag verkligen rappa på med SOn nu, känns inte som jag kommit framåt alls i skiten.
Måste verkligen sova nu så jag får tillräckligt med sömn under nätterna till skolan, är ju inte så långt kvar alls faktiskt.. Börjar ju den 18e. Usch vad snabbt tiden går ibland.
(Avslutningsbilden på pandan är fail, så jag struntar i den).
Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0