Damn nights.

Klockan är 05:23. Jag har inte sovit än. Har försökt dock, det har jag,men det gick inte så värst bra.. Jag borde verkligen sluta vända på dygnet, för har märkt ikväll att det är då jag får alla tankar igen. Det är då jag mår dåligt (även om det händer jämt på dagarna). Ögonen svider nu, det kan jag säga. Jag borde inte hålla på såhär, speciellt inte med tanke på hur sämst min sömn blev förut.. Min sweet e inte vaken heller, så kan ju inte smsa me'n... Blöh. Quibbler e ju dock vaken, så sällskap har jag, synd bara att jag e way för trött för att ta ut henner ur buren.
Just nu väntar jag på att mamma ska ta upp tiden me psykologen på B.U.P. Just waitin'.. Hur länge vet jag inte, men det får vi väl snart se. Hoppas jag. Klarar inte av alla jävla känslor som kommer samtidigt nu, blir trött av dom. Bokstavligt. Dom tar all min energi.
Ska försöka (som du vic) att inte blogga om hur jag mår förrän det blivit iaf lite bättre. Vi får se hur det går med det..
Nu kmr en bild på Quibbler,hon växer! Sen ska jag försöka sova. Igen.


Kommentarer
Postat av: Vic

Be om att få melatonin utskrivet :( Jag lovar, två timmar efter att du tagit dem kommer du sova som en bumbibjörn...

2009-12-27 @ 10:50:08
URL: http://sanziello.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0