15:43

Somnade runt 12 igårnatt. Det är väl bra. Iaf för min del, men problemet är här att jag vaknade vid 2, låg till ca kl 6 mellan att sova o va vaken. Så tekniskt sätt sov jag 2 timmar inatt. Wohow ! Dessutom märkte jag att jag fått som en .. "blodsprängning"(?)  i ögat i morse. Öhm.. antar att det beror på att jag knappt sovit på snart en månad. Va hos Eva idag (drogterapeften) , det gick väl OK antar jag. Nu mår jag dock ganska konstigt, huvudet och tankar snurrar. Men kan ju bero på att jag varken sovit eller ätit. Borde göra det nu..
Känner mig halvsur. Eller inte sur, men... sur. haha. Nejmen nått liknande, trött på allt typ, så när jag kom hem tog jag av mig jackan, gick in i mitt rum utan att säga nått. Hon pratar i telefon nu, men vi får se hur lång tid det tar för henne att komma in och fråga hur jag mår. Om hon nu gör det.
Skiter i hur länge jag sover nu, jag BEHÖVER sova!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0