Wopp-

00:55 i börjad skrivande stund. Duschade i ca 1½ timme ikväll. Det var rätt underbart.
Har varit katatonisk hela dagen. Mindre underbart. Fast man kanske inte kan säga att det var så hemskt eftersom det katatoniska tillståndet inte gjorde mig förmögen att må på något speciellt sätt?

Skulle varit barnvakt idag, men blev inte så. Fick skippa skolan också eftersom jag sovit rätt dåligt de senaste dagarna och egentligen skulle behövt energin till barnpassning. Blev ju inget av de, så därför har jag inte gjort så mycket idag.

Nu blir jag helt borta eftersom jag chattar också. Hah... eh.
Well, nu ska jag hitta filmer och sen ska jag fortsätta vara katatonisk framför dom istället. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0