Många godnatt-inlägg, tehee

First of all; Sari, if you're reading this I can tell you that it wasn't your fault that I stayed up all night last night. It's okay :C .

Aja, jag sitter just nu och... ja vad gör jag? Har precis ätit chokladpudding och druckit coca cola, detta va hur mamma reagerade på den kombinationen; "*göra äcklat ansiktsuttryck* Sockerkick..! *gå ut ur mitt rum*" . thumbs up! (y)
Vaknade 2 idag, satt vid datorn ca 1 timme och efter det har jag i stort sett bara kollat på film. Well... jag har bara kollat på film. Adventureland (Kristen Stewart va lika snygg som alltid), Up, It's complicated och Paul Blart mall cop ("Snuten i varuhuset" på svenska). Alla var awesome, men förstår inte riktigt hur småbarn ska förstå själva berättelsen i Up?  Aja, det är väl inte riktigt mitt problem. Har 4 filmer till på lager om ett tag, tror jag iaf, eller hoppas..? Aja, se dom ska jag göra iaf. Nu måste jag ha liiite mer chokladpudding och cola innan jag gör mig iordning för sängen. Det är ju faktiskt skola imorgon, även om det bara är en enda lektion som varar i ca 40 minuter, sen är jag ledig resten av veckan (y) funderar på att fly till Gävle och syster, känns som om jag behöver en filmkväll med henne snart.

Godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0