Ouch ;_;

Va på bilutställning i Ullva igår med Andrée. Körde en "extended version" av 'gul bil'-leken på vägen hem. Alltså att vi fick slå varandra på ALLT gult istället för bara bilar. VET NI HUR JÄVLA MYCKET GULA HUS DET FINNS ELLER? Räknade bort vägskyltar dock eftersom det blir FÖR mycket annars. I can tell you that my arm hurts. Bara väntar på ett stort jävla blåmärke nu faktiskt.
Vi satt och kollade på Spiderwick, rätt okej film faktiskt.
Hela kvällen va dock inge bra, brorsan försvann i några timmar. Ringde in polisen dessutom. Hittade honom i Tierp runt 2-3 och då sjönk han bara ihop på marken. Så han fick tillbringa natten på sjukhus. Han är hemma nu dock, är glad för det!
Eftersom jag kom hem 20 i 5 imorse blev det ingen skola för mig idag, mamma är underbar.
Firade Tiril idag också, den lilla skrotan blir 3 idag! Grattis sötnos :)
Nu ska jag vänta på att Therese loggar in på msn så hon kan hjälpa mig komma igång med WoW, har bestämt mig för att testa skiten nu. Är man sjukt jävla uttråkad 24/7 är det resultatet!
Förhoppningsvis blir det syster i Gävle i helgen, annars blir det bad med Emmeth <:
Tiril får faktiskt stå för en bild idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0