Gävle. Underbara Gävle.

Väcktes 10 i 11 idag, gick upp o gjorde mig klar. Åkte sen till Angelica och Emmeth för att beställa biljetterna tilll Örebro. Känns faktiskt skönt att ha det gjort. Sen blev det halv 1 bussen till Tierp, aktiverade kortet på banken och gick sedan för att äta lite på Benny's. Såg sen att tåget inte gick förrän 5 i 3 (klockan va ca 20 i 2), så jag gick in på Mouniqe's ett tag. Kolla lite kläder o så. Mötte Sandra o Emma och det blev så att dom följde med till Gävle ett tag med mig.

Lämnade dom nyss vid tåget. Blev lite komplikationer innan men det löser sig hoppas jag.

Testade ett par skor som jag är helt såld i på Din Sko när vi kom hit också. Fyfan vad jag önskar jag hade pengar...

Va ner till en tatuerings-studio på vägen hem, frågade om hur mycket den jag vill ha skulle kosta (brändstämplad streck-kod med mitt personnr. under). Tatueraren sa att det skulle flyta ihop, och att det skulle se fult ut efter ca 3 år och att jag antagligen skulle ångra att jag la ner 1000:- på det. Vilket jag håller med om.
Så nu ska jag väl försöka hitta på  någon annan tattoo, även om det inte ens blir så att jag tänker tatuera mig inom en snar framtid.

Nu ska jag väl kanske plugga lite fysik eller SO, behöver ju som sagt ta igen i sommar.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0