!!!!!!!

KAN SERIÖST ALLA HÅLLA KÄFTEN?! Den enda av er jävlar som känner mig är Emma , och den enda av er som faktiskt fattar att jag har iaf lite självförtroende och vet att jag klarar saker i livet är Emma, så snälla håll käften förihelvete! Jag pallar verkligen inte se era jävla fittkommentarer längre, och hur lite liv har ni inte om ni faktiskt pallar hålla på att kolla min blogg hela jävla tiden endast för att se om ni kan skriva något elakt till den eller den bara för att försöka få den bli sur eller må dåligt? HAHA SERIÖST LÄGG AV FÖRIHELVETE!
Nu kommer jag väl självklart få massa kommentarer om att "så nu säger du att vi har dåligt självförtroende?" eller "jahaja, så du tror du kan komma framåt i livet? kul att du har drömmar" eller vafan som helst, men det bevisar bara att ni verkligen inte har nå liv som fortsätter läsa min blogg. Right? Och jag måste bara säga detta Vic; om du nu e så jävla sur på mig, varför i helvete läser du fortfarande min blogg? Väntar du på fler inlägg om dig? Cute.
Så seriöst nu, jag tänker inte skriva mer om allt det här, för egentligen bryr jag mig inte. Men det är svårt att inte göra det när alla kommenterar skiten, ni känner inte ens varandra?!
Seriöst...


Btw; Tack Anci, jag hoppas att det blir bättre, jag får läsa eller något som du säger =)

Kommentarer
Postat av: Vic

Nej gumman, jag läser din blogg för att ha nåt att skratta åt :) Och sen när är jag sur på dig? Jag tycker bara att du är en fullkomligt värdelös människa, lite skillnad? Och faktum är att du just gav mig ett till inlägg, VAD SÖTT <3 :D



Btw, tråkigt att Toni eventuellt har någon annan, fattar att det känns tungt när en trans inte vill ha en ._.

2010-06-09 @ 15:26:04
Postat av: Vic

Och för övrigt, brydde du dig inte skulle du inte ens lagt ner tid och energi på att skriva det här inlägget (Y)

2010-06-09 @ 15:27:55
Postat av: Leo

Vad mogna de små flickorna är :)

2010-06-09 @ 16:09:28
Postat av: Jeejzor

Leo, du gillar småflickor.

Dessvärre är vi lite för gamla för dig, är ju trots allt över 10 :(

och herregud, sluta läsa kommentarerna då fruntimmer :D

TRANSTURKTONI verkar trevlig :)

2010-06-09 @ 17:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0