Avatar.

. är den bästa filmen som någonsin gjorts. Jag är helt ärlig när jag säger att det tog en timme för mig att samla mig efteråt. När filmen hade slutat kände man sig som man vaknat ur en dröm, jag va helt borta. Jag visste inte vad jag pratade om för jag va helt borta, stog jag still skakade benen så jag knappt kunde stå normalt, och nackhåren va resta hur länge som helst. Shit.. jag kan verkligen inte släppa filmen ur huvudet. Har en känsla av att jag inte vågar se den i 3D.. dock så är jag riktigt sugen på att göra det. Filmen va helt enkelt helt underbart magisk.

Hyrde filmer med mamma och Jeanette nyss, blev Flickan som lekte med elden & I love you, man.
Den sistnämna valde jag, eftersom jag varken vill se Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden eller Luftslottet som sprängdes. Har nämnt det innan, så behöver väl inte förklara mer.
Blir också min favoriträtt (bestämde det när jag fyllde år, och ska äntligen få det!), nämligen fläskfilé med kantarellsås, in i ugnen och servera med kall dryck och potatis. omnomnomnom!! :D



Sam Worthington som spelar Jake Sully i filmen Avatar.  Ganska rejält snygg :(


Kommentarer
Postat av: Vic

Jag kan räkna upp säkert 50 filmer som är bättre än Avatar (om inte mer -*)



Är det bara jag som, seriöst, känner illamående när alla säger/skriver saker i stil med "omnomnom"? ;_;

2010-01-24 @ 01:22:32
URL: http://firsthorcrux.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0