Sviken?

Allt är så jävla fel nu. Allt jag har hopp om är råttan.. fyfan vad allt känns dåligt.
Jag mår så jävla dåligt "ikväll"... Vill gråta utav bara fan, jag vill slänga saker omkring mig, jag vill förstå vad allt handlar om, jag vill tro att jag kan allt. Jag vill höra sanna ord som inte bara är för tröst, jag vill skrika rätt ut. Fan om jag inte hade varit så jävla rädd.. Jag vill rymma, men har ingenstans att ta vägen. Inget att ta mig dit med. Varför ska jag le? För att ni inte ska tro att jag mår dåligt såklart. För att folk inte ska fråga vad som är fel. För att folk inte ska undra vad som hänt, inte ska ställa massa frågor. Jag orkar inte förklara allting jag inte ens vet om själv.. Jag orkar fan inte! Snälla kan någon förstå?! Kan NÅGON inse hur högt jag vill skrika för att få ur mig nått annat än ett fejkat leende? Det är frustrerande att inte kunna förklara hur jag känner och hur jag tänker .. Inte gör saken det bättre att jag känner att alla mina vänner här sviker mig. Alla utom 2. Jag vill kunna kalla er för vänner men känner att det inte är sant. Jag har nästan växt upp med er, men jag kan ändå inte känna att ni finns där för MIG? Är inte nått fel då? Usch, nätter är hemska..

Tysta tårar, kvävda skrik..


Kommentarer
Postat av: Anci

Du vet att du är välkommen hem till oss när du vill. Att bara sitta i våran galna familj och prata om inget eller allt =)..eller inte prata i överhvudtaget. // Anci

2009-11-26 @ 06:38:53
URL: http://anciolsson.blogspot.com
Postat av: Bella

har jag svikit dig?

2009-11-26 @ 09:59:17
Postat av: Vic

Men gumman ;_;

Det är förjävligt att du ska behöva må sådär, och att det har blivit som det blivit med dina vänner. Jag hoppas verkligen att allting löser sig på något sätt - håll ut, det är svårt som fan, men till slut blir allting bättre. Försök byta skola, din mamma måste ju förstå varför - och går inte det, så försök få tag på nya vänner. Det måste ju finnas nån där ute som är vettig och som inte är så jävla idiotisk att de sviker dig :/

2009-11-26 @ 10:06:00
URL: http://iatenagini.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Ush! Stackare där!

Hoppas allt löser sig snart. Att bli svinken av vänner är bland det värsta man kan bli, men som man brukar säga "det finns ljus i tunneln", det ljuset kommer nog till dig med... hoppas verkligen allt löser sig.. lider med dig

2009-11-26 @ 14:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0