*sigh*

Tur att brorsan har Spotify så jag kan kidnappad det av honom ibland. Hihih.

Syster fick en son igår, så nu är jag moster för tredje gången! Lilla Zander Aaron Gustafsson, välkommen till världen :) (L)

Och med annat är jag enbart förvirrad. Vet inte vilket håll jag ska vända mig heller, det är enbart väggar. Hårda, svarta, murbruksväggar. Jag trodde jag hade allting löst, men sen så kom ju den där jävla natten. Lördagsnatten. Ingenting hände, egentligen, förutom det att jag började rasa igen. Jag förstår verkligen inte hur det kunde slå till igen. Är jag tillräckligt stark för att klara av det ännu en gång, eller blir jag nu, som de nyss sjöng i låten, "Gabriel som faller ner från himlen" ?

Kommentarer
Postat av: Sari

Eh, this might not mean much, but you know you can talk to me, right..?

2010-05-18 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0