Ojjsan!

Eheheheheeeee.... Jag fattar inte riktigt vad som hänt, men kolla in skåran jag fått av ringen! Jag var ju enbart tvungen att byta tillbaka till labretten, och jag får hoppas det läker relativt fort.. För det är ju såå mycket snyggare med ring! Jag får fixa en "storlek" större också innan jag sätter i ring igen :/ faan då!

        

Det seriöst äcklade mig, eftersom jag inte tål "köttiga" eller "öppna" sår, därför dog jag typ en aning inombords när jag såg det (y)

Aja, klockan är halv 5, det är alltså söndag nu, jag har skola imorgon, HIGH POINTS FOR ME! *sigh* Godnatt eller nått.


Kommentarer
Postat av: Hermis

TÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNDEEEEEEER!

2010-05-09 @ 04:37:11
Postat av: S

Men åh, sådär hade jag också, det håller i sig några månader, sen försvinner det av sig själv :C

2010-05-09 @ 12:25:05
URL: http://ashmadia.blogspot.com
Postat av: Emma ,

usch honey:/ ser mysiigt ut.. NAT! :/ jag gillar inte labretten heller. men nu har jag ring o mitt har inte blivit sådär:(<3

2010-05-09 @ 15:28:51
URL: http://doitforliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0