miss ya' poopie ): <3

Känns som att detta inlägg är ett måste för mig nu.

A friend of mine, är helt jävla underbar rent utsagt. Hennes humor är sjuk, the same as mine, så hon får mig alltid att skratta. Hon har grymt söt klädstil, och hon är fan en av dom smartaste jag känner. Hela hon är riktigt jävla fin, helt ärligt, if i could i would wanna look like her instead of me. Hon vet inte det. Eller.. jo nu snart gör hon <:
Hon har kasst självförtroende, vilket är slöseri med tid för henne sida. För hon av någon borde känna sig söt. 24/7.
Det är en aning svårt att förklara hur hon är, för hon är verkligen inte som alla andra. Och det är en av anledningarna till att hon betyder så mycket för mig. Hon har varit ett stöd för mig, och jag är så otroligt glad över att ha henne i mitt liv.

You Rock Bella. <3



*kunde inte hitta annan bild*


Kommentarer
Postat av: Bella

ah seriöst, du fick mig att börja gråta. saknar dig med, du är fan den bästa vän jag någonsin haft! <33

2010-05-29 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0