Google Chrome webbläsaren ftw <3

Av någon anledning var jag inte så speciellt trött idag. Visst, första lektionen var matte och sen var jag ledig till 12:15, då hade jag svenska och var trött, men ändå.. Åkte hem en timme tidigare, va inget speciellt på engelskan så.. Fick hem kemi-boken, så ska plugga igenom första kapitlet nu i sommar så jag hänger med iaf lite nästa år. Pratade också med SO-läraren, så hon ska göra iordning en planering över vad dom gjort under dom senaste månaderna så ska jag få hem böcker och plugga ikapp det också i sommar. Betygen räknas ju trots allt mer i 9:an, och även om jag kommer in på Engelska i Gävle så blir det ju bara lättare för mig på dessa ämnen jag pluggar ikapp nu. Ska prata med NO-läraren i veckan också, hon va inte där idag.
Så det blir bra.
Nu ska jag äta chips och kolla film, ovanligt va?

Kommentarer
Postat av: Bella

awesome header :D åh chips

2010-05-31 @ 15:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0