fuck...

(Måste skriva ett kort inlägg till innan jag lämnar datorn för ikväll..)
Varför, varför, VARFÖR kan jag inte släppa taget om dig? Why can't i just get over you? Jag älskar dig så äckligt mycket, och jag vet nu att det inte är någon idé för mig att ha dom känslorna kvar.
Men VARFÖR kan jag då inte bara kasta iväg känslorna jag har för dig? Jag fick min chans, och nu borde jag bara vara glad över att vi är vänner igen, för bara det betyder så jävla mycket för mig.
Är det pga att jag fortfarande är så jävla kär i dig som jag har fått så inihelvete svårt att blir kär i andra? I så fall måste jag ju garanterat släppa taget om dig..
Men hur? Seriöst, hur FAN ska det gå till?!
Shoot me now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0