Freedag+ensam=underbart!

Sitter ensam hemma i lägenheten, äter jordnötter dricker cola, sååå jävla underbart att få vara själv. Så jag fungerar så mamma bestämde sig för att sova borta igår igen. haha jag kände mig skitsnäll när jag sa att hon helst inte fick komma hem, verkligen.. :D

Aja, Sandra sov hos mig i förrgår, igår va jag me Matilda och hade anime-maraton. It was awesome! :D Vid halv 11 gick jag "en snabbis" till Emma&Josie för o prata. Det slutade med att jag kom hem klockan 2.
Va uppe hela natten, och började komma fram till en rätt läskig sak... men det får vi se om hur dt är.

Nä, nu ska jag fortsätta att göra absolut ingenting, tjingeling!



Fick nytt smycke idag, plast denna gång tyvärr, men hellre det än ingen ring alls!
Och såret ser bra ut, läkte snabbt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0