Är det här det ska finnas en rubrik?

Åh vad jag önskar att allt vore som i höstas. Eller... på ett sätt iaf, eftersom jag mår otroligt mycket bättre psykiskt nu.
Det känns som om jag skulle kunna skriva riktigt mycket här nu, men av någon konstig anledning kommer inte orden fram. En sak kan jag ju iaf framställa; mina känslor kärleksmässigt är totally fucked up.  Vet inte vad jag vill, varken runt kärlek eller något annat heller för den delen. Men det lär väl ändras rätt snart får jag hoppas...

Valborg... vad gjorde jag? Jo jag var ju i Josie's stuga utanför Valbo. Det var kul, även om det blev lite konflikter under lördagen. Jag har bilder, men de lägger jag upp senare. Är sjuk så har inte speciellt mycket ork till att gå runt och hämta USB-kabel och kamera och allt vad jag behöver.

Snart ska jag tvinga in mig själv i duschen, känner mig inte sådär jättefräsch när jag är sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0