Sista dagen i Gävle??

Jaa, då sitter man återigen i soffan.
Har funderat ett tag på om jag vill ner på stan och kolla om jag hittar nått kul men känner inte riktigt för det faktiskt. Inte idag. Vill sitta och spela Assassins Creed-igen- men konsollerna har inget batteri så måste låta dom ladda ett tag. Blev på perfekt timing med, skulle precis rädda någon invånare och slogs utav bara fan och då pausas det och jag blev tvungen att låta konsollen ladda. Aja, det är väl sånt som händer.

Jag hoppas verkligen inte på att jag måste åka hem idag.. Har börjat må så otroligt dåligt hemma så jag vet inte vad som hänt. Och eftersom vi har studiedag i skolan imorgon kan min käre mor faktiskt inte klaga på att jag måste till skolan. Lite väl onödigt att gå dit på en studiedag, eller?

Nu har jag börjat tveka igen, vill jag ner på stan? Haha shit... Jag med min beslutsångest, inte så jävla underbart det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0