Gävle är officiellt staden i mitt hjärta, efter GBG såklart..

So I've been away a while. Tror jag.

Har återvänt till mig Keanu Reeves period, det går inte att lämna den mannen en lång tid<3

Anlände till underbara Gävle igår. Här hela helgen för mig själv. Träffades Trez igår och hon och Becca kom idag igen och vi satt och maraton kollade på Hannibal-filmerna. Hann till slutet av När lammen tystnar ungefär.  Riktigt bra dom filmerna. Och jag måste erkänna att Ralph Fiennes ser ganska rejält bra ut i Red Dragon. Kul att ha dom här iaf!
Ligger nu och funderar på hur natten blir tillbringad för mig. Eller återstående tiden av natten. Lutar just nu åt sova-hållet, men är inte säker på hur det blir med det än.

Nä, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0